Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17857
Назва: Сутність підготовки майбутніх учителів мови та літератури до крос-культурного навчання учнів у полікультурному середовищі
Автори: Лю Їге
Ключові слова: підготовка
професійна підготовка
професійно педагогічна підготовка вчителів
полікультурне середовище
Дата публікації: 2023
Видавництво: ПНПУ імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Лю Їге Сутність підготовки майбутніх учителів мови та літератури до крос-культурного навчання учнів у полікультурному середовищі / Лю Їге // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 74-80.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі підготовки майбутніх учителів мови та літератури до крос-культурного навчання учнів у полікультурному середовищі. Мета статті полягає у систематизації та узагальненні наукових досліджень щодо підготовки майбутніх учителів мови та літератури до крос-культурного навчання учнів у полікультурному середовищі. На основі вивчення наявних поглядів визначено, що підготовка кваліфікованих учителів мови та літератури до крос-культурного навчання учнів у полікультурному середовищі є одним з головних завдань сьогодення в сучасній системі освіти України. Як стверджує Концепція педагогічної освіти, Україна є полікультурною та багатонаціональною державою, враховуючи той факт, що освітня система взаємодіє зі складним, етнічно різноманітним, культурно та ментально різнорідним контингентом, особливого значення набуває виховання громадян у середовищі національної культури країни. А це вимагає оновлення методології та змісту мовної та педагогічної підготовки. Розкрито зміст поняття «крос-культурне навчання», організована діяльність, яка відбувається в полікультурному освітньому середовищі, спрямована на вивчення, засвоєння та порівняння різних культур, а також на формування полікультурних цінностей і навичок міжкультурної взаємодії та набуття досвіду міжкультурної комунікації. Підтверджено, що тенденція розвитку полікультурної підготовки майбутніх учителів мови та літератури, направлена на відкритість, доступність до інших культур та передбачає особистісно-культурний їх розвиток на основі залучення до крос-культурної діяльності, формуючи цінності, адекватні погляди та відношення. Визначено специфіку підготовки майбутніх учителів мови та літератури до крос-культурного навчання учнів у полікультурному середовищі, як процес, який характеризується узагальненням професійних настанов, знань, умінь та навичок, спрямованих на організацію крос-культурного навчання учнів у полікультурному освітньому середовищі. Доведено, що результатом цього процесу є підготовленість майбутніх учителів мови та літератури до крос-культурного навчання учнів у полікультурному середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17857
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liu Yige.pdf212.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.