Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17813
Назва: | Multicultural competence as a component of the professional competence of pre-service pre-school educators |
Інші назви: | Полікультурна компетентність як складова професійної компетентності дошкільного закладу вихователі |
Автори: | Березовська, Людмила Іванівна Berezovska, Liudmyla Ivanivna |
Ключові слова: | competence professional competence multicultural competence professional training targeted to pre-service educators компетентність професійна компетентність полікультурна компетентність орієнтована на дошкільних педагогів професійна підготовка |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin Engineering University |
Бібліографічний опис: | Berezovska L. I. Multicultural competence as a component of the professional competence of pre-service pre-school educators / L. I. Berezovska // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2023. – Issue 9. – Р. 57-68. |
Короткий огляд (реферат): | The article presents a theoretical analysis of the problem related to the development of pre-service pre-school educators’ multicultural competence; the approaches of scientists to the definition of the phenomenon "multicultural competence" have been summarized; the essence of multicultural competence as a theoretical and practical readiness to carry out of pre-service educators’ professional activities under conditions of a multicultural society has been revealed; a survey of applicants for the specialty 012 Pre-school education was conducted to determine the state of multicultural competence formation; some ways of further scientific research in the context of multicultural education have been defined. У статті представлено теоретичний аналіз проблеми розвитку полікультурної компетентності дошкільних вихователів; узагальнено підходи науковців до визначення феномену «полікультурна компетентність»; розкрито сутність полікультурної компетентності як теоретичної та практичної готовності до здійснення професійної діяльності вихователів в умовах полікультурного суспільства; проведено анкетування здобувачів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» для визначення стану сформованості полікультурної компетентності; визначено шляхи подальших наукових досліджень у контексті полікультурної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17813 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Liudmyla Berezovska.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.