Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17629
Назва: Використання інтерактивних та інформаційно-комунікативних технологій для оптимізації освітнього процесу на уроках під час вивчення китайської мови
Автори: Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Берлінська, А. В.
Ключові слова: вивчення китайської мови
інтерактивні технології
інформаційно-комунікативні технології
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області
Бібліографічний опис: Ноздрова О. П. Використання інтерактивних та інформаційно-комунікативних технологій для оптимізації освітнього процесу на уроках під час вивчення китайської мови / О. П. Ноздрова, А. В. Берлінська // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 225-232.
Короткий огляд (реферат): Для оптимізації вивчення китайської мови існує велика кількість різних методів та засобів. Кожен з них є унікальний та має свій спектр можливостей та результатів, тому кожен вчитель має обирати та компонувати найдієвіші методи. Також, мобільні додатки полегшують вивчання китайської мови та роблять опанування мовою більш наочним. Формування мовної компетенції з китайської мови передбачає адекватне використання граматичного, лексичного матеріалу для вирішення певних комунікативних завдань. Тому введення, опрацювання чи закріплення нового матеріалу може бути організовано за допомогою інтерактивних ігор. В основі цих ігор: розіграти певну життєву ситуацію, вміння перенести отриману під час уроку інформацію, знання у реальне життя. Під час ігор, як і під час реального спілкування, учасники повинні були уважно прислухатися один до одного, повинні були швидко думати й адекватно реагувати на зауваження своїх друзів. Крім того, під час ігор спостерігався емоційний підйом, який позитивно впливав на якість навчання і підвищував рівень знань учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17629
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Berlinska.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.