Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17514| Назва: | Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: вивчення готовності вчителів англійської мови до творчої взаємодії під час творчої діяльності | 
| Автори: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Irkhina, Juliana Valentynivna | 
| Ключові слова: | вчитель англійської мови творчість викладання іноземної мови творча діяльність | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Ірхіна Ю. В. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: вивчення готовності вчителів англійської мови до творчої взаємодії під час творчої діяльності / Юліана Валентинівна Ірхіна // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти : збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - С. 40-42. | 
| Короткий огляд (реферат): | З одного боку, ми бачимо позитивну спрямованість ставлення вчителів англійської мови до творчості, а з іншого, їх позиція у творчому процесі може бути охарактеризована як пасивна. Таке пасивно-позитивне ставлення педагогів до творчої діяльності не дозволяло очікувати високої ефективності творчого процесу, але воно є достатнім для початку його реалізації та впровадження відповідних програм вдосконалення. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17514 | 
| Розташовується у зібраннях: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2023) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Irchina.pdf | 3.82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
