Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17514
Title: Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: вивчення готовності вчителів англійської мови до творчої взаємодії під час творчої діяльності
Authors: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Ирхина, Юлиана Валентиновна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Keywords: вчитель англійської мови
творчість
викладання іноземної мови
творча діяльність
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ірхіна Ю. В. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: вивчення готовності вчителів англійської мови до творчої взаємодії під час творчої діяльності / Юліана Валентинівна Ірхіна // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти : збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - С. 40-42.
Abstract: З одного боку, ми бачимо позитивну спрямованість ставлення вчителів англійської мови до творчості, а з іншого, їх позиція у творчому процесі може бути охарактеризована як пасивна. Таке пасивно-позитивне ставлення педагогів до творчої діяльності не дозволяло очікувати високої ефективності творчого процесу, але воно є достатнім для початку його реалізації та впровадження відповідних програм вдосконалення.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17514
Appears in Collections:Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Irchina.pdf3.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.