Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17514| Title: | Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: вивчення готовності вчителів англійської мови до творчої взаємодії під час творчої діяльності | 
| Authors: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Irkhina, Juliana Valentynivna | 
| Keywords: | вчитель англійської мови творчість викладання іноземної мови творча діяльність | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Ірхіна Ю. В. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: вивчення готовності вчителів англійської мови до творчої взаємодії під час творчої діяльності / Юліана Валентинівна Ірхіна // Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти : збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної конференції. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - С. 40-42. | 
| Abstract: | З одного боку, ми бачимо позитивну спрямованість ставлення вчителів англійської мови до творчості, а з іншого, їх позиція у творчому процесі може бути охарактеризована як пасивна. Таке пасивно-позитивне ставлення педагогів до творчої діяльності не дозволяло очікувати високої ефективності творчого процесу, але воно є достатнім для початку його реалізації та впровадження відповідних програм вдосконалення. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17514 | 
| Appears in Collections: | Сучасні методи та форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти (2023) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Irchina.pdf | 3.82 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
