Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихайлюк, Т.-
dc.contributor.authorБучацька, С.-
dc.date.accessioned2023-07-07T12:41:57Z-
dc.date.available2023-07-07T12:41:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМихайлюк Т. Блог навчальної групи як засіб навчання англомовного письма учнів старших класів / Т. Михайлюк, С. Бучацька // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз ; МОН України; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-т мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). - Одеса: Магістр, 2023. – С. 16-19.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17466-
dc.description.abstractБлог може бути ефективним засобом навчання англомовного письма учнів старших класів. Він стимулює розвиток креативності та самовираження, сприяє взаємодії та співпраці між учнями та допомагає підвищити рівень знань та навичок учнів. Тому вчителі можуть рекомендувати створення блогів як додаткову форму роботи з англійською мовою у класі. використання блогів в навчальному процесі може мати значний вплив на покращення писемних навичок учнів старшої школи. Вчителі мають можливість включати цей інструмент в свої уроки, дозволяючи учням розвивати свої навички письма, відповідальності та організації часу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМагістрuk
dc.subjectблогuk
dc.subjectнавчання англомовного письмаuk
dc.subjectрозвиток креативностіuk
dc.subjectсамовираженняuk
dc.titleБлог навчальної групи як засіб навчання англомовного письма учнів старших класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykhailiuk.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.