Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17450
Назва: Позитивна мотивація до занять як вагомий чинник успішності школярів на уроках фізичної культури
Автори: Романенко, Сергій Степанович
Romanenko, Sergey Stepanovich
Бандура, Тетяна Йосипівна
Bandura, Tetiana Yosypivna
Ключові слова: physical education.
motivation
schoolchildren
secondary school
classes
фізичне виховання
мотивація
школярі
загальноосвітній заклад
заняття
Дата публікації: 2023
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Романенко С. С. Позитивна мотивація до занять як вагомий чинник успішності школярів на уроках фізичної культури / С. С. Романенко, Т. Й. Бандура // 1. Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57. Т. 2. - С. 201-203
Короткий огляд (реферат): На жаль, стан здоров’я сучасних школярів має тенденцію до погіршення. Провівши ретроспективний аналіз літературних джерел, можна окреслити той факт, що більшість патологічних станів дітей можна полегшити, або попередити засобами фізичної культури, адже рухова активність є основоположним фактором підтримання здоров’я, стимулятором розвиткупсихоемоційної,інтелектуальної та інших сфер індивіда. Шкільний вік найсприятливішим періодом для формування валеологічного світогляду, мотивування до регулярних занять руховою активністю тощо.При цьому, принагідно зазначити, що зниження рівня рухової активності може брати початок ще в молодшому шкільному віці, попри те, що мотиваційний компонент до занять фізичними вправами знаходиться досі на високому рівні. Основним чинником такої проблеми є відсутність комплексного підходу та систематичності у процесі роботи із формування мотивації у загальноосвітніх закладах, що спричинене відсутністю методичних підходів щодо вирішення цього питання. У сфері фізичного виховання доволі часто можна спостерігати утилітарні установки стосовно особливостей фізичного розвитку та фізичної підготовленості школярів. У відповідності до психологічної теорії діяльності, її виховний ефект, першочергово, знаходиться в залежності від формування адекватної мотивації щодо включення в дану діяльність індивід. Unfortunately, the state of health of modern schoolchildren tends to deteriorate. After conducting a retrospective analysis of literary sources, it is possible to outline the fact that most pathological conditions of children can be alleviated or prevented by means of physical culture, because physical activity is a fundamental factor in maintaining health, a stimulator of the development of psycho-emotional, intellectual and other spheres of an individual. Schoolage is the most favorable period for the formation of a valeological world view, motivation for regular exercise activities, etc.At the same time, it is worth noting that the decrease in the level of motor activity can begin as early as elementary school age, despite the fact that the motivational component for physical exercises is still at a high level. The main factor of this problem is the lack of a comprehensive approach and systematicity in the process of working on the formation of motivation in general educational institutions, which is caused by the lack of methodical approaches to solving this issue. In the field of physical education, one can quite often observe utilitarian attitudes regarding the peculiarities of physical development and physical fitness of schoolchildren. In accordance with the psychological theory of activity, its educational effect primarily depends on the formation of adequate motivation for the inclusion of an individual in this activit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17450
Розташовується у зібраннях:Кафедра спортивних ігор

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Education of sound speech.pdf31.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.