Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17332
Назва: Конспект лекцій до навчальної дисципліни «Ігрова діяльність дітей дошкільного віку» для здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти, спеціальності 012 Дошкільна освіта
Автори: Монке, Олена Станіславівна
Monke, Olena Stanislavivna
Ключові слова: ігрова діяльність
дошкільники
гра
Історія та теорія гри
структура гри
організація ігрової діяльності в сім'ї
цінність іграшки
антиіграшка
ігрова позиція вихователя ЗДО
ігрова культура
ігротехніка
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Монке О. С. Конспект лекцій до навчальної дисципліни «Ігрова діяльність дітей дошкільного віку» для здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти, спеціальності 012 Дошкільна освіта / О. С. Монке. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - 84 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальна дисципліна «Ігрова діяльність дітей дошкільного віку»» вивчається на основі теоретичних знань і практичних умінь, що студенти засвоїли із передбачених програмою базових курсів «Історія дошкільної педагогіки», «Дошкільна педагогіка», «Педагогіка раннього віку». Очікувані результати навчання дисципліни. Знати: розуміти природу і психологічні закономірності розвитку у дітей раннього і дошкільного віку первинних уявлень про предметне, природне, соціальне довкілля, властивості і відношення предметів; розвитку самосвідомості (Я дитини і її місце в довкіллі); володіє відповідними поняттями для їх позначення; - називати концептуальні основи змісту і процесуальні характеристики сучасних технологій ігрової діяльності дітей дошкільного віку; знати теоретичні аспекти ігрової діяльності як провідної діяльності дітей дошкільного віку, різні підходи у розумінні виникнення і сутності гри у педагогіці і психології, особливості, принципи розвитку гри у різні періоди розвитку дитини, сучасні підходи до вивчення гри як самостійної діяльності дошкільників; як засобу виховання і навчання; як синтезуючої діяльність, що включає творчу діяльність і спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17332
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monke Olena Stanislavivna.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.