Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17332| Title: | Конспект лекцій до навчальної дисципліни «Ігрова діяльність дітей дошкільного віку» для здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти, спеціальності 012 Дошкільна освіта | 
| Authors: | Монке, Олена Станіславівна Monke, Olena Stanislavivna | 
| Keywords: | ігрова діяльність дошкільники гра Історія та теорія гри структура гри організація ігрової діяльності в сім'ї цінність іграшки антиіграшка ігрова позиція вихователя ЗДО ігрова культура ігротехніка | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Монке О. С. Конспект лекцій до навчальної дисципліни «Ігрова діяльність дітей дошкільного віку» для здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освіти, спеціальності 012 Дошкільна освіта / О. С. Монке. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - 84 с. | 
| Abstract: | Навчальна дисципліна «Ігрова діяльність дітей дошкільного віку»» вивчається на основі теоретичних знань і практичних умінь, що студенти засвоїли із передбачених програмою базових курсів «Історія дошкільної педагогіки», «Дошкільна педагогіка», «Педагогіка раннього віку». Очікувані результати навчання дисципліни. Знати: розуміти природу і психологічні закономірності розвитку у дітей раннього і дошкільного віку первинних уявлень про предметне, природне, соціальне довкілля, властивості і відношення предметів; розвитку самосвідомості (Я дитини і її місце в довкіллі); володіє відповідними поняттями для їх позначення; - називати концептуальні основи змісту і процесуальні характеристики сучасних технологій ігрової діяльності дітей дошкільного віку; знати теоретичні аспекти ігрової діяльності як провідної діяльності дітей дошкільного віку, різні підходи у розумінні виникнення і сутності гри у педагогіці і психології, особливості, принципи розвитку гри у різні періоди розвитку дитини, сучасні підходи до вивчення гри як самостійної діяльності дошкільників; як засобу виховання і навчання; як синтезуючої діяльність, що включає творчу діяльність і спілкування. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17332 | 
| Appears in Collections: | Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Monke Olena Stanislavivna.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
