Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17306
Назва: Акмеологічний підхід як методологічне підґрунтя формування основ інструментально-виконавської зрілості майбутніх фахівців у галузі фортепіанного мистецтва
Автори: Сун Їцзин
Ключові слова: акмеологічний підхід
акмеологічні принципи
акмеологічні технології
інструментально-виконавська зрілість
професіоналізм
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сун Їцзин Акмеологічний підхід як методологічне підґрунтя формування основ інструментально-виконавської зрілості майбутніх фахівців у галузі фортепіанного мистецтва / Сун Їцзин // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 85-88.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему використання новітніх методологічних підходів у контексті підготовки майбутніх фахівців у галузі фортепіанного мистецтва у педагогічних закладах вищої освіти. Розкрито значення акмеологічного підходу як основи формування інструментально- виконавської зрілості здобувачів вищої освіти, виявлено зміст феноменів«акмеологія», «підхід». Визначено сутність поняття «інструментально- виконавська зрілість майбутніх фахівців у галузі фортепіанного мистецтва».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17306
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yijing Sun.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.