Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17227| Title: | Давньоруська ікона і супрематизм Казимира Малевича | 
| Authors: | Тарасенко, Ольга Андріївна Tarasenko, Olga Andriivna | 
| Keywords: | супрематизм давньоруська ікона відображення світу мистецтво Малевича кубофутуризм | 
| Issue Date: | 2007 | 
| Publisher: | Інститут проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України | 
| Citation: | Тарасенко О. А. Давньоруська ікона і супрематизм Казимира Малевича / О. А. Тарасенко // Художня культура. Актуальні проблеми. - 2007. -№ 4. - С. 358-382. | 
| Abstract: | Малевич — один із лідерів мистецтва Новітнього часу — свою художню мову іменував «супрематизмом», тобто «вищим» щодо попередніх способів відображення світу. Він вважав, що епізодами життя повинні займатися фотографи, а художникам належить творити нові форми та «бігти разом зі світовими винаходами». Метою супрематизму є творення образу космічного простору, за допомогою якого людина спрямовує дух у височінь. Мистецтво Малевича з його стрімкою еволюцією пройшло шлях, властивий іншим українським та російським митцям, насичений експериментами початку ХХ ст. Свою еволюцію — від імпресіонізму початку 1900-х, кубізму і сезанізму, через кубофутуризм (1911–1913) до супрематизму (з 1913) Малевич сам теоретич но осмислив і обґрунтував у маніфестах. Причому кубофутуризм в його мисте цтві пов’язаний із примітивізмом. Після революції настав етап постсупрематизму, коли митець використав досягнення супрематизму у фігуративному живописі. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17227 | 
| Appears in Collections: | Кафедра образотворчого мистецтва | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Tarasenko Olga Andriivna.pdf | 925.02 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
