Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17227
Title: Давньоруська ікона і супрематизм Казимира Малевича
Authors: Тарасенко, Ольга Андріївна
Tarasenko, Olga Andriivna
Keywords: супрематизм
давньоруська ікона
відображення світу
мистецтво Малевича
кубофутуризм
Issue Date: 2007
Publisher: Інститут проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України
Citation: Тарасенко О. А. Давньоруська ікона і супрематизм Казимира Малевича / О. А. Тарасенко // Художня культура. Актуальні проблеми. - 2007. -№ 4. - С. 358-382.
Abstract: Малевич — один із лідерів мистецтва Новітнього часу — свою художню мову іменував «супрематизмом», тобто «вищим» щодо попередніх способів відображення світу. Він вважав, що епізодами життя повинні займатися фотографи, а художникам належить творити нові форми та «бігти разом зі світовими винаходами». Метою супрематизму є творення образу космічного простору, за допомогою якого людина спрямовує дух у височінь. Мистецтво Малевича з його стрімкою еволюцією пройшло шлях, властивий іншим українським та російським митцям, насичений експериментами початку ХХ ст. Свою еволюцію — від імпресіонізму початку 1900-х, кубізму і сезанізму, через кубофутуризм (1911–1913) до супрематизму (з 1913) Малевич сам теоретич но осмислив і обґрунтував у маніфестах. Причому кубофутуризм в його мисте цтві пов’язаний із примітивізмом. Після революції настав етап постсупрематизму, коли митець використав досягнення супрематизму у фігуративному живописі.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17227
Appears in Collections:Кафедра образотворчого мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasenko Olga Andriivna.pdf925.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.