Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17227
Назва: Давньоруська ікона і супрематизм Казимира Малевича
Автори: Тарасенко, Ольга Андріївна
Tarasenko, Olga Andriivna
Ключові слова: супрематизм
давньоруська ікона
відображення світу
мистецтво Малевича
кубофутуризм
Дата публікації: 2007
Видавництво: Інститут проблем сучасного мистецтва Національної академії мистецтв України
Бібліографічний опис: Тарасенко О. А. Давньоруська ікона і супрематизм Казимира Малевича / О. А. Тарасенко // Художня культура. Актуальні проблеми. - 2007. -№ 4. - С. 358-382.
Короткий огляд (реферат): Малевич — один із лідерів мистецтва Новітнього часу — свою художню мову іменував «супрематизмом», тобто «вищим» щодо попередніх способів відображення світу. Він вважав, що епізодами життя повинні займатися фотографи, а художникам належить творити нові форми та «бігти разом зі світовими винаходами». Метою супрематизму є творення образу космічного простору, за допомогою якого людина спрямовує дух у височінь. Мистецтво Малевича з його стрімкою еволюцією пройшло шлях, властивий іншим українським та російським митцям, насичений експериментами початку ХХ ст. Свою еволюцію — від імпресіонізму початку 1900-х, кубізму і сезанізму, через кубофутуризм (1911–1913) до супрематизму (з 1913) Малевич сам теоретич но осмислив і обґрунтував у маніфестах. Причому кубофутуризм в його мисте цтві пов’язаний із примітивізмом. Після революції настав етап постсупрематизму, коли митець використав досягнення супрематизму у фігуративному живописі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17227
Розташовується у зібраннях:Кафедра образотворчого мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasenko Olga Andriivna.pdf925.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.