Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17169
Назва: "Побудови» у тривимірному евклідовому просторі та доцільний характер їх висвітлення у навчальних курсах евклідової стереометрії за умови практико-орієнтованого навчання
Автори: Драганюк, Сергій Володимирович
Draganyuk, Sergiy Volodymyrovych
Синюкова, Олена Миколаївна
Sinyukova, Olena Mykolaivna
Ключові слова: елементарна геометрія
у тривимірному евклідовому просторі
«побудови» у евклідовій планіметрії
практико-орієнтоване навчання
евклідова планіметрія за допомогою циркуля і лінійки
elementary geometry
Euclidean planimetry using compass and ruler
in three-dimensional Euclidean space
practice-oriented training
image of a geometric figure
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Драганюк С. В. "Побудови» у тривимірному евклідовому просторі та доцільний характер їх висвітлення у навчальних курсах евклідової стереометрії за умови практико-орієнтованого навчання / С. В. Драганюк, О. М. Синюкова // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - 2022. - (203). - С. 61-68.
Короткий огляд (реферат): . Статтю присвячено всебічному аналізу поняття про геометричні «побудови» у тривимірному евклідовому просторі з позиції практико-орієнтованої спрямованості процесу навчання. Стверджується, що, за своїм підґрунтям, теорія «побудов» у евклідовій стереометрії принципово нічим не відрізняється від планіметричних теорій «побудов за допомогою різних інструментів», насамперед, за допомогою «циркуля і лінійки». З теоретичної точки зору, подібно до того як у евклідовій планіметрії, у евклідовій стереометрії мова йде про створення відповідного канонічного продовження обраної аксіоматики тривимірного евклідового простору. Характер такого канонічного продовження визначається метою його подальших можливих практичних застосувань. Наведено зразки двох канонічних продовжень аксіоматики евклідової стереометрії, узгоджених з відповідними канонічними продовженнями аксіоматики евклідової планіметрії у вигляді аксіоматики «циркуля і лінійки». Подібні аксіоматики теорії «побудов» тривимірного евклідового простору дозволяють домогтися узгодження «побудов за допомогою циркуля і лінійки» на зображеннях геометричних фігур, отриманих за допомогою паралельного проєктування, з «побудовами» у евклідовому просторі за відповідними зображеннями. Результатом проведеного аналізу є висновок про те, що, за умови практико-орієнтованої спрямованості процесу навчання, варто у невеликому обсязі додати розділ, присвячений стереометричним «побудовам» до традиційного контенту курсу стереометрії закладів загальної середньої освіти, відповідні питання, безумовно, треба додати до змістового наповнення фахової підготовки майбутніх вчителів математики закладів загальної середньої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17169
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої математики і статистики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Draganyuk S. V., Synyukova O. M..pdf730.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.