Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17011| Title: | Взаємовплив соціокультурних та професійних детермінант у формуванні комунікативної культури особистості в сфері мистецької освіти |
| Authors: | Ван Яцзюнь Van, Yatszyun |
| Keywords: | комунікативна культура особистості мистецька освіта соціокультурні відносини соціальні детермінанти |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Видавничий дім «Гельветика" |
| Citation: | Ван Яцзюнь Взаємовплив соціокультурних та професійних детермінант у формуванні комунікативної культури особистості в сфері мистецької освіти / Ван Яцзюнь // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 299-301. |
| Abstract: | Соціокультурні детермінанти розвиваються об’єктивно за певних внутрішніх, притаманних їм причин та за своїми особистими законами і закономірностями. Тобто немає однозначної залежності чи повної відповідності між станом соціальних відносин (діяльності) в суспільстві та станом його культури. Хоча очевидним є й те, що, як соціальні, так і культурні детермінанти взаємно впливають одна на одну та прагнуть у своєму розвитку до наближення (по стану свого розвитку). Щодо конкретного суспільства, соціальної спільноти чи окремої особистості, то їх стан розвитку залежить від конкретно-історичної ситуації, від конкретного стану соціальних відносин та культури даної соціальної спільноти, в котрій вони знаходяться. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17011 |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Van, Yatszyun.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.