Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16995
Назва: Система організації самостійної роботи студентів з математики – обов’язкова складова в професійній підготовці вчителя початкових класів
Автори: Кисільова-Біла, В. П.
Ключові слова: організації самостійна робота студентів з математики
особистісно орієнтована освіта
освітній простір
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кисільова-Біла В. П. Система організації самостійної роботи студентів з математики – обов’язкова складова в професійній підготовці вчителя початкових класів / В. П. Кисільова-Біла // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 276-278.
Короткий огляд (реферат): Головню умовою прояву особистісних функція в освітньому просторі є створення особистістно орієнтованої ситуації (навчальної, пізнавальної, життєвої). Особистісно орієнтована ситуація – це така ситуація, в якій необхідно проявити особистісні функції, тобто учень попадає в таку ситуацію, коли необхідно шукати смисл, подумати про себе, побудувати образ і модель свого життя, вибрати творчий варіант розв’язання проблеми, дати оцінку факторам, т.д. У такій ситуації виникає задача, яку неможливо розв’язати на знанієво-репродуктивному рівні, тому що не має правил, однозначних істин, не має простих розв’язків. Орієнтація на попередній смисл є неефективною, неадекватною, і настає явище, яке психологи називають «ревізія смислу». Дитина сама знаходить проблему, протиріччя, вона висловлює, виражає аргументовану незгоду з деякими твердженнями, знаходить причину і джерела власних помилок, шукає власні пояснення і тлумачення явища, тобто в такій ситуації формується суб’єктивний досвід дитини. Отже, зміст особистісно орієнтованої освіти повинен включати в себе різні види особистісно орієнтованих ситуацій. Але це аж ні як не означає, що для того щоб оволодіти позиційно-дидактичної концепцією особистісно орієнтованої освіти достатньо оволодіти технологією створення різних видів особистісно орієнтованих ситуацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16995
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kysilova-Bila.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.