Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16974| Title: | Залучення майбутніх учителів математики до ігромоделювання як педагогічна умова формування ігрової компетентності |
| Authors: | Кушнірук, Анастасія Сергіївна Кушнирук, Анастасия Сергеевна Kushniruk, Anastasiia Serhiivna |
| Keywords: | ігромоделювання ігрова компетентність професійне вдосконалення ділова гра |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Кушнірук А. С. Залучення майбутніх учителів математики до ігромоделювання як педагогічна умова формування ігрової компетентності / А. С. Кушнірук // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 250-251. |
| Abstract: | Ігромоделювання – це один із напрямів реалізації цінностей професійного вдосконалення, а також особливий, універсальний механізм вирішення аналітичних, педагогічних, практичних задач і проблем. У сучасній педагогіці найбільш прийнятним видом ігромоделювання виступають ділові ігри. Застосування ділових ігор у процесі підготовки майбутніх учителів математики сприятиме формуванню в них ігрової компетентності, зважаючи на те, що в ігровій діяльності одночасно засвоюються і норми професійних дій і норми соціальних дій, тобто відносин у шкільному колективі. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16974 |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kushniruk.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.