Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16974
Title: Залучення майбутніх учителів математики до ігромоделювання як педагогічна умова формування ігрової компетентності
Authors: Кушнірук, Анастасія Сергіївна
Кушнирук, Анастасия Сергеевна
Kushniruk, Anastasiia Serhiivna
Keywords: ігромоделювання
ігрова компетентність
професійне вдосконалення
ділова гра
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кушнірук А. С. Залучення майбутніх учителів математики до ігромоделювання як педагогічна умова формування ігрової компетентності / А. С. Кушнірук // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 250-251.
Abstract: Ігромоделювання – це один із напрямів реалізації цінностей професійного вдосконалення, а також особливий, універсальний механізм вирішення аналітичних, педагогічних, практичних задач і проблем. У сучасній педагогіці найбільш прийнятним видом ігромоделювання виступають ділові ігри. Застосування ділових ігор у процесі підготовки майбутніх учителів математики сприятиме формуванню в них ігрової компетентності, зважаючи на те, що в ігровій діяльності одночасно засвоюються і норми професійних дій і норми соціальних дій, тобто відносин у шкільному колективі.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16974
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kushniruk.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.