Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16955
Title: Професійний розвиток вчителя: мотивація, самореалізація, оцінювання та рефлексія
Authors: Догару, Г. Г.
Keywords: професійний розвиток вчителя
самореалізація
деформація компетенції
самоосвіта
компететність педагога
імідж
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Догару Г. Г. Професійний розвиток вчителя: мотивація, самореалізація, оцінювання та рефлексія / Г. Г. Догару // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 242-244.
Abstract: Діяльність педагога передбачає вироблення вчителем певної стратегії життя, періодичного переосмислення, ревізію та постійну корекцію власних позицій. Ця робота обов’язково відкриє однодумців, підкаже можливості /шляхи, форми/ підвищення кваліфікації та самореалізації. А до того відбувається майже непомітне вчителем попереднє оволодіння навичками самоорганізації (психологічна готовність до змін в діяльності) та саморегуляції (свідоме керування власною поведінкою, потенціалом, контроль над емоціями тощо). Отже, найперше і найважливіше в житті та роботі успішного вчителя – це намагання оволодіти самим собою, це і є професійний розвиток вчителя. М. Філд визнав: «Найвище добро, яке може здійснити людина – це вдосконалити свої можливості, щоб бути здатною служити людству».
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16955
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dogaru.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.