Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16833
Title: | Особистісно орієнтований підхід до застосування технології контекстного навчання у процесі підготовки магістрів початкової освіти |
Authors: | Ніконенко, Т. В. |
Keywords: | особистісно-орієнтований підхід підготовка магістрів початкової освіти контекстне навчання особистісно-орієнтований підхід |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Ніконенко Т. В. Особистісно орієнтований підхід до застосування технології контекстного навчання у процесі підготовки магістрів початкової освіти / Т. В. Ніконенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 184-186. |
Abstract: | орієнтацію дослідника на вироблення відповідних технологій, зокрема технології контекстного навчання, в основі якої лежить послідовне моделювання всієї системи форм, методів і засобів навчання (традиційних і нових), предметного та соціального змісту засвоюваної магістрами початкової освіти майбутньої професії, формується активна діяльнісна позиція, що допомагає становленню в них професійної суб’єктності, уможливлює безперервний поступовий саморозвиток, творче самовизначення й продуктивну самореалізацію. Головне – щоб учіння не замкнулося саме на собі (навчатися, щоб отримувати знання), а виступило тією формою особистісної активності, яка забезпечує виховання необхідних предметно- професійних і соціальних якостей особистості фахівця. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16833 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nikonenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.