Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16833| Title: | Особистісно орієнтований підхід до застосування технології контекстного навчання у процесі підготовки магістрів початкової освіти | 
| Authors: | Ніконенко, Т. В. | 
| Keywords: | особистісно-орієнтований підхід підготовка магістрів початкової освіти контекстне навчання особистісно-орієнтований підхід  | 
| Issue Date: | 2017 | 
| Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» | 
| Citation: | Ніконенко Т. В. Особистісно орієнтований підхід до застосування технології контекстного навчання у процесі підготовки магістрів початкової освіти / Т. В. Ніконенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 184-186. | 
| Abstract: | орієнтацію дослідника на вироблення відповідних технологій, зокрема технології контекстного навчання, в основі якої лежить послідовне моделювання всієї системи форм, методів і засобів навчання (традиційних і нових), предметного та соціального змісту засвоюваної магістрами початкової освіти майбутньої професії, формується активна діяльнісна позиція, що допомагає становленню в них професійної суб’єктності, уможливлює безперервний поступовий саморозвиток, творче самовизначення й продуктивну самореалізацію. Головне – щоб учіння не замкнулося саме на собі (навчатися, щоб отримувати знання), а виступило тією формою особистісної активності, яка забезпечує виховання необхідних предметно- професійних і соціальних якостей особистості фахівця. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16833 | 
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Nikonenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.