Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16833
Title: Особистісно орієнтований підхід до застосування технології контекстного навчання у процесі підготовки магістрів початкової освіти
Authors: Ніконенко, Т. В.
Keywords: особистісно-орієнтований підхід
підготовка магістрів початкової освіти
контекстне навчання
особистісно-орієнтований підхід
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Ніконенко Т. В. Особистісно орієнтований підхід до застосування технології контекстного навчання у процесі підготовки магістрів початкової освіти / Т. В. Ніконенко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 184-186.
Abstract: орієнтацію дослідника на вироблення відповідних технологій, зокрема технології контекстного навчання, в основі якої лежить послідовне моделювання всієї системи форм, методів і засобів навчання (традиційних і нових), предметного та соціального змісту засвоюваної магістрами початкової освіти майбутньої професії, формується активна діяльнісна позиція, що допомагає становленню в них професійної суб’єктності, уможливлює безперервний поступовий саморозвиток, творче самовизначення й продуктивну самореалізацію. Головне – щоб учіння не замкнулося саме на собі (навчатися, щоб отримувати знання), а виступило тією формою особистісної активності, яка забезпечує виховання необхідних предметно- професійних і соціальних якостей особистості фахівця.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16833
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikonenko.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.