Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16695| Title: | Організація трудової діяльності молодших школярів | 
| Authors: | Балакірєва, Вікторія Анатоліївна Балакирева, Виктория Анатольевна Balakireva, Victoria Anatoliivna | 
| Keywords: | організація трудової діяльності діяльність молодших школярів продуктивна праця учнів соціально-економічні чинники | 
| Issue Date: | 2017 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки | 
| Citation: | Балакірєва В. А. Організація трудової діяльності молодших школярів / В. А. Балакірєва // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 136-138. | 
| Abstract: | Практико-орієнтований напрям історико-педагогічних пошуків пов’язано з аналізом нормативно-правового забезпечення трудової підготовки та організації продуктивної праці учнів. Продуктивне навчання як цілісна концепція виникла порівняно нещодавно. Першим освітнім проектом, який пов’язують з терміном «продуктивне навчання», була програма нью-йоркської школи «Школа без стін», що виникла на початку 70-х років. Основна мета цього проекту полягала в створенні освітньої системи, яка б забезпечила одержання загальної професійної освіти та адаптацію особистості до нових соціально-економічних умов. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16695 | 
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Balakireva Victoria Anatoliivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
