Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16693
Назва: Підготовка майбутніх учителів історії до розвитку історичного мислення учнів на уроках історії
Автори: Яновська, Лариса Григорівна
Яновская, Лариса Григорьевна
Yanovska, Larysa Grygorivna
Ключові слова: майбутній учитель історії
історичное мислення учнів
урок історії
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Яновська Л. Г. Підготовка майбутніх учителів історії до розвитку історичного мислення учнів на уроках історії / Л. Г. Яновська //
Короткий огляд (реферат): В умовах інформаційного суспільства зростає потік інформації і сучасним школярам дуже важко орієнтуватися та оцінювати історичні події. Тому однією із важливих проблем в навчанні історії є проблема формування активного, творчого мислення у школярів та розвитку історичного мислення. Наукове історичне мислення дає можливість учням правильно орієнтуватися у історичній дійсності, аналізувати історичні події, критично сприймати історичні факти. Проте, формування історичного мислення на уроках історії в учнів пов’язане з труднощами як теоретичного так і методичного плану. Сформувати історичне мислення в учнів зможе тільки підготовлений до такого виду діяльності вчитель історії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16693
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yanovska Larysa.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.