Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧайченко, В. Ф.-
dc.date.accessioned2023-02-20T18:44:38Z-
dc.date.available2023-02-20T18:44:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧайченко В. Ф. Реалізація наступності дошкільної та початкової математичної освіти дітей у процесі підготовки майбутніх вчителів / В. Ф. Чайченко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 99-101.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16649-
dc.description.abstractМета тез – розкриття особливостей підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до реалізації завдань наступності між двома суміжними рівнями – дошкільною й початковою освітою. Підготовку майбутнього фахівця до забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти розглядаємо як невід’ємну частину системи професійної підготовки, метою якої є набуття студентами сукупності спеціальних знань, умінь і навичок, особистісних якостей, власного досвіду роботи, необхідних для забезпечення наступності. Опанування змістового компонента модулів багатьох навчальних дисциплін сприяє засвоєнню знань щодо забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти. Крім того, у вищій педагогічній освіті добре зарекомендували себе інтегровані курси, упровадження яких довело ефективність підготовки майбутніх фахівців до забезпечення наступності дошкільної й початкової освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectНаступність дошкільної та початкової освітиuk
dc.subjectпідготовка майбутніх вчителвuk
dc.subjectформування професійних компетентностейuk
dc.subjectвища педагогічна освітаuk
dc.titleРеалізація наступності дошкільної та початкової математичної освіти дітей у процесі підготовки майбутніх вчителівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaichenko.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.