Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗелінга, Ю. О.-
dc.date.accessioned2023-02-20T17:35:43Z-
dc.date.available2023-02-20T17:35:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗелінга Ю. О. Потенціал науково-дослідницької діяльності сучасного вчителя у контексті його підготовки до застосування педагогічних інновацій / Ю. О. Зелінга // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 77-78.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16641-
dc.description.abstractАктуальність започаткованої проблеми зумовлена тим, що в сучасному освітньому середовищі вкрай гостро постала проблема остаточного визначення напрямів реформування всієї освітньої галузі. В сучасних непередбачуваних умовах назване передбачає не лише зміну педагогічної парадигми, а й детермінує кардинальне переосмислення її змістового й технологічного фундаменту, зміну ціннісної платформи, на якій базується система підготовки майбутніх учителів сучасної школи. Суспільство вимагає від учителів широкого й ефективного впровадження педагогічних (дидактичних, виховних, розвивальних) інновацій, автономного розроблення нових навчальних курсів, програм, форм, методів і технологій, що забезпечують розвиток соціально затребуваної особистості школяра. На нашу думку, названі процеси неможливі без системної переорієнтації професійно-педагогічної діяльності вчителів на нетрадиційні для пострадянського суспільства освітні цінності, зокрема самостійне навчання впродовж життя, життєва та соціальна креативність, наукова та творча самодетермінація. Мета дослідження полягає у висвітленні потужного потенціалу науково-дослідницької діяльності сучасного вчителя української школи у розрізі його здатності до застосування сучасних педагогічних інноваційuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectпотенціал діяльностіuk
dc.subjectнауково-дослідницька діяльністьuk
dc.subjectсучасний вчительuk
dc.subjectпедагогічна інноваціяuk
dc.subjectпедагогічна парадигмаuk
dc.titleПотенціал науково-дослідницької діяльності сучасного вчителя у контексті його підготовки до застосування педагогічних інноваційuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zelinga.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.