Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМахровська, Н. А.-
dc.contributor.authorПогромська, Г. С.-
dc.contributor.authorРогожинська, Е. К.-
dc.date.accessioned2023-02-17T19:39:20Z-
dc.date.available2023-02-17T19:39:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМахровська Н. А. Підготовка учнів до складання державної підсумкової атестації з математики / Н. А. Махровська, Г. С. Погромиська, Е. К. Рогожинська // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 73-75.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16635-
dc.description.abstractДосліджуються проблеми підготовки учнів до ДПА / ЗНО з математики, способи такої підготовки та шляхи її вдосконалення. Аналізуються результати ЗНО різних років, типові помилки та причини їх появи задля пошуку можливостей мінімізації або усунення останніх . Зазначено значущість розвитку математичної компетентності в учнів як однієї з ключових компетентностей НУШ. Автор важає, що запровадження обов’язкової ДПА у формі ЗНО позитивно вплине на підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во «Ранок»uk
dc.subjectдержавноа підсумкова атестація з математикиuk
dc.subjectпыдготовка до атестаціїuk
dc.subjectатестація з математикиuk
dc.titleПідготовка учнів до складання державної підсумкової атестації з математикиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pogromska.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.