Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16617
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романишин, Р. Я. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T18:38:14Z | - |
dc.date.available | 2023-02-16T18:38:14Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Романишин Р. Я. Формування предметної математичної компетентності молодших школярів в умовах позашкільної освіти / Р. Я. Романишин // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 28-31. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16617 | - |
dc.description.abstract | Аналізуючи сутність предметної математичної компетентності слід зазначити, що в українських освітянських документах, зокрема у концепції НУШ, вона визначена як ключова, оскільки є важливою для ефективної життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. Складниками математичної компетентності є уміння та сформовані навички. Увага, короткочасна і робоча пам’ять, необхідні під час виконання ще й низки розумових операцій в умі, у свою чергу, складають основу умінь та навичок – складових математичної компетентності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | предметна математична компетентність | uk |
dc.subject | компетентність молодших школярів | uk |
dc.subject | формування навичків | uk |
dc.subject | нейронаука | uk |
dc.subject | формування обчислювальних навичок | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | мовна діяльністьі в молодшому шкільному віці | uk |
dc.title | Формування предметної математичної компетентності молодших школярів в умовах позашкільної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romanishyn.pdf | 3.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.