Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16599| Назва: | Самосвідомість як категорія педагогічної акмеології | 
| Автори: | Гурін, Руслан Сергеевич Гурин, Руслан Сергійович Gurіn, Ruslan Sergeevich | 
| Ключові слова: | самосвідомість педагогічна акмеологія соціалізація професіоналізація | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Гурін Р. С. Самосвідомість як категорія педагогічної акмеології / Р. С. Гурін // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. - С. 54-56. | 
| Короткий огляд (реферат): | Загальна акмеологія, на відміну від педагогічної, розглядає як людина у процесі засвоєння соціальних і професійних вимог визначає для себе оптимальну індивідуальну стратегію (акмеограму) досягнення вершин професіоналізму й зрілості, взаємозв’язок етапів її соціалізації та професіоналізації. Педагогічна акмеологія розглядає процеси розвитку людини під час навчання і виховання в освітніх установах. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16599 | 
| Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Gurіn Ruslan Sergeevich.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
