Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16599Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гурін, Руслан Сергеевич | - | 
| dc.contributor.author | Гурин, Руслан Сергійович | - | 
| dc.contributor.author | Gurіn, Ruslan Sergeevich | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-02-15T13:36:14Z | - | 
| dc.date.available | 2023-02-15T13:36:14Z | - | 
| dc.date.issued | 2017 | - | 
| dc.identifier.citation | Гурін Р. С. Самосвідомість як категорія педагогічної акмеології / Р. С. Гурін // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. - С. 54-56. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16599 | - | 
| dc.description.abstract | Загальна акмеологія, на відміну від педагогічної, розглядає як людина у процесі засвоєння соціальних і професійних вимог визначає для себе оптимальну індивідуальну стратегію (акмеограму) досягнення вершин професіоналізму й зрілості, взаємозв’язок етапів її соціалізації та професіоналізації. Педагогічна акмеологія розглядає процеси розвитку людини під час навчання і виховання в освітніх установах. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk | 
| dc.subject | самосвідомість | uk | 
| dc.subject | педагогічна акмеологія | uk | 
| dc.subject | соціалізація | uk | 
| dc.subject | професіоналізація | uk | 
| dc.title | Самосвідомість як категорія педагогічної акмеології | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Gurіn Ruslan Sergeevich.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
