Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16586
Назва: | Основні тенденції модернізації підвищення педагогічної класифікації |
Автори: | Вакуленко, В. М. |
Ключові слова: | підвищення педагогічної кваліфікації підготовка науково-педагогічних кадрів методологічна підготовка вчителя модернізація підвищення кваліфікації |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Вакуленко В. М. Основні тенденції модернізації підвищення педагогічної класифікації / В. М. Вакуленко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 7-8. |
Короткий огляд (реферат): | Основними тенденціями модернізації підвищення кваліфікації педагогів в Україні з урахуванням південно-європейського педагогічного досвіду є: децентралізація, європеїзація, демократизація, гуманізація, технологізація, андрагогізація, педагогізація і психологізація навчальних планів і програм підвищення кваліфікації; підвищення інформаційного забезпечення; транснаціональний характер міжнародної мобільності вчителів, викладачів і студентів; міжкультурна спрямованість курсів післядипломної освіти в зв'язку з поглибленням світової економічної кризи і посиленням міграційних і соціальних рухів в Європі і в усьому світі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16586 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vakulenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.