Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16551
Назва: Специфіка підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи в інклюзивному освітньому середовищі школи
Інші назви: Specification of future teachers of physical culture to work in the inclusive educational environment of schools
Автори: Щекотиліна, Наталя Федорівна
Shchekotylina, Natalia Fedorivna
Ключові слова: інклюзія
інклюзивне освітнє середовище
підготовка майбутніх учителів фізичної культури
інклюзивна компетентність учителя
inclination
inclusive educational environment
preparation of future teachers of physical culture
inclusive competence of the teacher
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Щекотиліна Н. Ф. Специфіка підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи в інклюзивному освітньому середовищі школи / Н. Ф. Щекотиліна // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 13(1). - С. 213-217.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній із найбільш актуальних проблем сьогодення та розкриває нагальну потребу в підготовці у закладах вищої освіти педагогічного профілю високопрофесійних майбутніх фахівців фізичної культури та спорту для роботи в інклюзивному освітньому середовищі школи. Досліджені теоретичні основи з проблеми підготовки фахівців-освітян до роботи в умовах інклюзії. Уточнено зміст базових понять «інклюзивне освітнє середовище», «підготовка майбутніх учителів фізичної культури до роботи в інклюзивному середовищі», «інклюзивна компетентність учителя». Визначено зв’язок здатності вчитися ефективніше, підвищувати соціальну та комунікативну компетентність у таких умовах. Розкрито позитивний вплив занять фізичним вихованням для дітей з особливими потребами. Встановлено, що інклюзивне освітнє середовище максимально сприяє повному задоволенню потреб дітей у розвитку, відновленні, корекції та компенсації порушених функцій, соціальній адаптації, засвоєнні соціального досвіду та інтеграції в суспільство. Воно забезпечує для всіх суб’єктів освітнього процесу можливості ефективного саморозвитку, передбачає вирішення проблеми освіти дітей з обмеженими можливостями шляхом адаптації освітнього простору до потреб кожної дитини. The article is devoted to one of the most pressing problems of the present and reveals the urgent need for training in higher education institutions of the pedagogical profile of highly qualified future specialists of physical culture and sports for work in the inclusive educational environment of the school. The theoretical bases on the problem of training specialists-educators for work in the conditions of inclusion are researched. The content of the basic concepts “inclusive educational environment”, “preparation of future teachers of physical culture for work in the inclusive environment”, “inclusive competence of the teacher” is specified. The connection of the ability to learn more effectively, to increase social and communicative competence in such conditions is determined. The positive effect of physical education classes on children with special needs is revealed. It is established that the inclusive educational environment maximally promotes the full satisfaction of children's needs for the development, restoration, correction and compensation of disturbed functions, social adaptation, assimilation of social experience and integration into society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16551
Розташовується у зібраннях:Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchekotylina Natalia Fedorivna.pdf164.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.