Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16465
Назва: Філософія продажів та її вплив на розвиток сучасного будівельного бізнесу
Автори: Кадієвська, Ірина Аркадіївна
Kadiyevcka, Iryna Arkadiivna
Щербина, Олег
Ключові слова: філософія продажів
будівельний бізнес
платоспроможні покупці
комфортні відносини з людьми
філософія економіки
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Кадієвська І. А. Філософія продажів та її вплив на розвиток сучасного будівельного бізнесу / І. А. Кадієвська, О. Щебина // Південноукраїнські наукові студії : Програма та матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених із міжнародною участю [«Південноукраїнські наукові студії»], (Одеса, 14-15 грудня, 2022 р.) / наук. ред. та уклад. О. Б. Петінова. – Одеса, 2023. – С. 44-46.
Короткий огляд (реферат): сьогоднішній день відіграє ексклюзивну, фундаментальну роль з погляду на соціально-економічні зміни в суспільстві внаслідок подій останніх років. Термін «філософія продажів» має глибоке соціально-економічне значення. У ньому спостерігається інтеграція задоволення людської потреби та комерційної активності. Для правильної взаємодії цих двох напрямків життєдіяльності існує філософія продажів, яку слід вдосконалювати відповідно до потреб сучасності. Метою сучасних продажів є не «втюхати» за будь-яку ціну власний продукт, а, в першу чергу, задовільнити потреби клієнта.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16465
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kadiyevcka Iryna Arkadiivna.pdf305.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.