Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1630
Назва: Методика навчання студентів немовних спеціальностей стандартів повсякденної комунікативної поведінки американців
Інші назви: Methodology of Teaching Non-Linguistic Students Lifestyle Daily Communicative Behavioral Patterns of the Americans
Автори: Демиденко, Ольга Павлівна
Demydenko, Olga Pavlivna
Ключові слова: соціокультурна компетенція
студенти немовних спеціальностей
стереотипи
стандарти повсякденної комунікативної поведінки
міжкультурна комунікація
культурний шок
sociocultural competence
non-linguistic students
stereotypes
daily lifestyle communicative behavioral patterns
intercultural competence
culture shock
Дата публікації: 2012
Видавництво: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Бібліографічний опис: Демиденко, О. П. Методика навчання студентів немовних спеціальностей стандартів повсякденної комунікативної поведінки американців : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ольга Павлівна Демиденко; наук. кер. О. Б. Тарнопольський; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т", Ф-т лінгвістики. – Київ, 2012. – 349 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню і практичній розробці методики навчання студентів немовних спеціальностей стандартів повсякденної комунікативної поведінки американців. У роботі схарактеризовано сутність стандартів повсякденної комунікативної поведінки у контексті міжкультурної комунікації, визначено поняття «стандарти комунікативної поведінки», розмежовано поняття стандартів «повсякденної» і «ділової» комунікативної поведінки та встановлено послідовність їх вивчення на заняттях з англійської мови в немовному ВНЗ. The thesis deals with teaching lifestyle communicative behavioral patterns in the course of General English to students of non-linguistic specialties at higher educational institutions. The essence and role of the communicative behavioral patterns in intercultural communication have been characterized. The notion of lifestyle communicative behavioral patterns has been defined. The notions of daily and business lifestyle communicative behavioral patterns have been differentiated and the sequence of their studying at English classes at higher educational institutions has been established. The notion of culture shock has been specified. The aim, the principles (of integrated teaching of lifestyle communicative behavioral patterns, of authenticity, of overcoming intercultural barriers, of interactivity) and the content of teaching non-linguistic students daily lifestyle communicative behavioral patterns of the Americans have been specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1630
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodology of Teaching .pdf4.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.