Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16285
Назва: Математична освітня галузь. Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу Нової української школи. Типова освітня програма: освітні компоненти, можливості, очікувані результати. Модуль 2
Автори: Заноза Наталя Анатоліївна, Н. А.
Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Ключові слова: типова освітня програма
освітні компоненти
можливості
очікувані результати
yавчально-методичне забезпечення освітнього процесу
нова українська школа
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прес-кур’єр
Бібліографічний опис: Папач О. І. Математична освітня галузь. Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу Нової української школи. Типова освітня програма: освітні компоненти, можливості, очікувані результати. Модуль 2 / Н. А. Заноза, О. І. Папач // Нова українська школа на засадах єдності цінностей, змісту і форм. Математична освітня галузь, 5 клас: посібник / відп. ред. О.М. Левчишена; КЗВО «ОАНО». - Одеса: Прес-кур’єр, 2022. - С. 1-18.
Короткий огляд (реферат): Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу з навчальної дисципліни – це сукупність інформаційних та навчально-методичних матеріалів, що спрямовані на забезпечення всіх основних етапів освітнього процесу. Ця сукупність містить навчальну інформацію, забезпечує її сприйняття, усвідомлення й застосування з метою оволодіння визначеним обсягом знань, опанування навичок, формування та розвиток певних компетентностей, контроль та самоконтроль результатів вивчення будь-якої навчальної дисципліни. ипова освітня програма розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти на продовження реформи «Нова українська школа». Вона окреслює обов’язкові та рекомендовані підходи до розроблення закладами загальної середньої освіти, визначає вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за освітньою програмою базової середньої освіти, загальний обсяг навчального навантаження на адаптаційному циклі та циклі базового предметного навчання, його розподіл між освітніми галузями за роками навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16285
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Navchalno metodichne_zabezpechennya_osvitnogo procesu.pdf813.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.