Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16244| Title: | STEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного віку | 
| Authors: | Сторож, Вікторія Василівна Storozh, Victoriya | 
| Keywords: | дошкільний заклад освіти STEM технології діти дошкільного віку | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | 
| Citation: | Сторож В. В. STEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного віку / В. В. Сторож // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 87-93. | 
| Abstract: | Впроваджуються STEM технології у дошкільному закладі освіти за допомогою організації конструктивних занять. Різноманітні завдання в ігровій формі допомагають дітям розвинути логіку та логічне мислення. Дошкільнята навчаються швидко вирішувати практичні завдання, краще починають розуміти принципи логіки, а в процесі створення власних моделей відкривають для себе щось нове та оригінальне, набувають для себе базових знань програмування, навчаються проектувати нові унікальні моделі. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16244 | 
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Storozh.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
