Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16242
Назва: Здоров’язбережувальна парадигма в освітньому просторі вищої школи
Автори: Борщенко, Валерія Володимирівна
Borshchenko, Valeriya Volodymyrivna
Стришко, А. С.
Ключові слова: здоров’язбережувальна парадигма
освітній простір вищої школи
здоровий спосіб життя
підвищення рівня здоров’я
підготовки майбутніх учителів до формування здоров’язбережувальних навичок
здоровий спосіб життя молодших підлітків
Дата публікації: 2022
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Борщенко В. В. Здоров’язбережувальна парадигма в освітньому просторі вищої школи / В. В. Борщенко, А. С. Стришко // // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали VІ інтернет-конференції (м. Одеса, 17-18 листопада 2022 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2022. – С. 43-48.
Короткий огляд (реферат): Соціально-економічні перетворення в Україні, глобальна екологічна криза актуалізували проблему збереження фізичного, психічного, духовного і соціального здоров'я підростаючого покоління. Це поставило перед загальноосвітньою школою завдання створення таких умов розвитку учнів, що сприяють затвердженню здорового способу життя, гармонізації їх взаємин з навколишнім середовищем. Необхідність підготовки майбутніх учителів до здоров’язбережувальної навчально-виховної діяльності й проблема збереження здоров’я студентів зумовили вибір теми нашого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16242
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borshchenko Valeriya Volodymyrivna.pdf2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.