Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16241| Title: | Інтеграція засобів артпедагогіки в подоланні тривожності дітей дошкільного віку | 
| Authors: | Сєбова, Ю. Г. Монке, Олена Станіславівна Монке, Елена Станиславовна Monke, Olena Stanislavivna | 
| Keywords: | антитривожність казкотерапія музикотерапія артпедагогіка діти дошкільного віку дошкільник | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | 
| Citation: | Монке О. С. Інтеграція засобів артпедагогіки в подоланні тривожності дітей дошкільного віку / О. С. Монке, Ю. Г. Сєбова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 53-58. | 
| Abstract: | Інтеграція казкотерапії і музикотерапії як одних із найефективніших видів артпедагогіки для дітей дошкільного віку дозволяють подолати прояви тривожності дошкільників. Адже коли дитина створює казку й проговорює її вголос, вона ідентифікує себе з головним героєм (навіть якщо це казкова тварина або явище природи), набуває сили та інших позитивних якостей цього героя. А відтак, діапазон її психологічного ресурсу розширюється, і вона стає сильнішою, ніж її травматичний досвід. Так само музикотерапія очищує, зцілює, наповнює дитину ресурсом «антитривожності», здатним протистояти негативним впливам оточуючого середовища. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16241 | 
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Monke, Sebova.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
