Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16241
Title: Інтеграція засобів артпедагогіки в подоланні тривожності дітей дошкільного віку
Authors: Сєбова, Ю. Г.
Монке, Олена Станіславівна
Монке, Елена Станиславовна
Monke, Olena Stanislavivna
Keywords: антитривожність
казкотерапія
музикотерапія
артпедагогіка
діти дошкільного віку
дошкільник
Issue Date: 2022
Publisher: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Citation: Монке О. С. Інтеграція засобів артпедагогіки в подоланні тривожності дітей дошкільного віку / О. С. Монке, Ю. Г. Сєбова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 53-58.
Abstract: Інтеграція казкотерапії і музикотерапії як одних із найефективніших видів артпедагогіки для дітей дошкільного віку дозволяють подолати прояви тривожності дошкільників. Адже коли дитина створює казку й проговорює її вголос, вона ідентифікує себе з головним героєм (навіть якщо це казкова тварина або явище природи), набуває сили та інших позитивних якостей цього героя. А відтак, діапазон її психологічного ресурсу розширюється, і вона стає сильнішою, ніж її травматичний досвід. Так само музикотерапія очищує, зцілює, наповнює дитину ресурсом «антитривожності», здатним протистояти негативним впливам оточуючого середовища.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16241
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monke, Sebova.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.