Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16189| Title: | Агресивна поведінка дітей дошкільного віку : особливості та мотиви прояву | 
| Authors: | Шевченко, М. В. Бабчук, Олена Григоріївна Babchuk, Olena Grygoriivna | 
| Keywords: | агресивна поведінка діти дошкільного віку | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Видавництво ТОВ «Лерадрук» | 
| Citation: | Бабчук О. Г. Агресивна поведінка дітей дошкільного віку : особливості та мотиви прояву / О. Г. Бабчук, М. В. Шевченко // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 72-77. | 
| Abstract: | Вивчивши теоретичний матеріал з проблеми дитячої агресивності, можна зробити висновок: в основі дитячої агресивності може лежати різна мотиваційна спрямованість: в одному випадку – спонтанна демонстрація себе, в іншому випадку – досягнення своїх практичних цілей, у третьому випадку – придушення та приниження іншого. Ще однією причиною появи агресивності у дитини дошкільного віку може бути відчуття тривоги та страху нападу. Стимулюється вона тим, що дитина, швидше за все, неодноразово зазнавала фізичних покарань, принижень, образ. Іноді агресивність є способом привернення уваги оточуючих, причина використання якого – незадоволена потреба у спілкуванні та любові. Агресивність може виступати і у формі протесту проти заборони будь-яких природних бажань та потреб дитини, наприклад, потреби у активній діяльності. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16189 | 
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Babchuk, Shevchenko.pdf | 2.03 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
