Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16186| Title: | Деякі методичні засади розвитку музично-стильових уявлень майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки | 
| Authors: | Лі Юйци | 
| Keywords: | музично-стильові уявлення майбутні фахівці музичного мистецтва фортепіанна підготовка виконавська майстерність | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Лі Юйци Деякі методичні засади розвитку музично-стильових уявлень майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки / Лі Юйци // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 114-117. | 
| Abstract: | Музично-історичні та теоретичні дисципліни допомагають майбутнім фахівцями в галузі музичного мистецтва в опануванні знань про художні явища і стилі, що в подальшому сприяє ефективному перебігу освітнього процесу на практичних заняттях з музично-інструментальної, вокальної та диригентсько- хорової підготовки. Слід зауважити, що далеко не завжди ретельна увага з боку викладачів націлена на роботу щодо розуміння здобувачами особливостей інтерпретації творів різних стилів та епох, тоді як усвідомлення стилю, музично- стильові уявлення та вміння його передати є одними з найважливіших та необхідних ознак виконавської майстерності майбутніх фахівців. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16186 | 
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 1. | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Li Yuqi 2022.pdf | 2.32 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
