Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1617
Назва: Диференційований підхід до корекції порушень опорно-рухового апарату у дітей 3-6 років
Інші назви: Differentiated Approach to the Correction of Musculoskeletal System Disorder in Children 3-6 Years Old
Автори: Бєсєда, Володимир Вікторович
Beseda, Volodymіr Viktorovych
Ключові слова: диференційований підхід
корекція
порушення опорно-рухового апарату
руховий статус
діти дошкільного віку
differentiated approach
correction
disorders of the muscu-loskeletal system
motor status
pre-school-age children
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бєсєда, В. В. Диференційований підхід до корекції порушень опорно-рухового апарату у дітей 3-6 років : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Володимир Вікторович Бєсєда; наук. кер. А. П. Романчук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 23 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемі диференційованого підходу до корекції порушень опорно-рухового апарату у дітей 3-6 років в дошкільних навчальних закладах. У дослідженні науково обґрунтовано й удосконалено комплексну методику диференційованого підходу до корекції рухового статусу дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату з урахуванням індивідуальних особливостей фізичної підготовленості і м'язового тонусу; методику експресного обстеження дітей, які відвідують спеціальні навчально-виховні та загальноосвітні дошкільні установи, а також методику оцінювання рівня розвитку рухових якостей та стану м'язового тонусу в різних частинах тіла. The complex methodology of differentiated approach to the correction of motor status of pre-school-age children with disorders of the musculoskeletal system taking into account the individual characteristics of physical preparedness and muscle tone; the methodology of express examination of children who attend special educational institutions and general preschool establishments and the evaluation methodology as to the level of movement quality development and the muscle tone state in different parts of the body have been theoretically substanti-ated and perfected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1617
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Beseda.aref.pdf563.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.