Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16077
Назва: Теоретико-методичні основи логопедичного обстеження молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення
Автори: Годових, Н. І.
Ключові слова: молодші школярі
логопедичне обстеження
недорозвинення мовлення
мовленнєва патологія у дітей
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Годових Н. І. Теоретико-методичні основи логопедичного обстеження молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення / Н. І. Годових // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. – Одеса, 2022. Лютий. – С. 46-57.
Короткий огляд (реферат): Загальне недорозвинення мовлення – різні складні мовні розлади, при яких у дітей порушено формування всіх компонентів мовленнєвої системи, що відносяться до її звукової та смислової сторони, при нормальному слуху та інтелекті. Вперше теоретичне обґрунтування загального недорозвинення мовлення було сформульовано в результаті багатоаспектних досліджень різних форм мовленнєвої патології у дітей дошкільного та шкільного віку, проведених Р. Левіною та колективом наукових співробітників НДІ дефектології (Н. Нікашина, Г.Каше, Ф. Спірова, Г. Жаренкова та ін) в 50-60-х роках XX ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16077
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Godovyh N. 2022.pdf297.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.