Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16076
Назва: Етичний ідеал у контексті формування емоційноетичної компетентності майбутнього вчителя
Автори: Брянський, Гліб Єгорович
Ключові слова: етичнИЙ ідеал
етична компетентність
особистість педагога
емоційно-етична компетентність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Брянський Г. Є. Етичний ідеал у контексті формування емоційно-етичної компетентності майбутнього вчителя / Г. Є. Брянський // Сучасні проблеми навчання і виховання : збірник наукових праць / упорядник І. О. Бартєнєва. - Одеса, 2022. Лютий. – С. 40-46.
Короткий огляд (реферат): Проблема якості етичної освіти актуальна не тільки для педагогічних працівників. В умовах сьогодення недостатньої уваги надається ролі професійної етики для підвищення престижу, зміни статусу тієї чи іншої спільноти, розвитку готовності до праці, всіх сфер суспільного життя. Досягнення цивілізованого стану суспільства немислимо без оволодіння етичними нормами. Проблематика етичної компетентності вчителя відноситься до недостатньо розкритих в педагогічній науці. Серед ключових компетентностей, якими повинен володіти сучасний вчитель, етична має пріоритетне значення. Поняття етичного ідеалу та етичної компетентності майбутнього педагога мають розмежувальні характеристики. Етична компетентність знаходиться в реальній системі тому, що вона формується та має готовий сформований вигляд. Етичній ідеал, знаходиться в бажаній системі, тобто до нього особистість педагога має змогу йти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16076
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bryanskyi 2022.pdf288.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.