Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16034
Назва: Співвідношення показників типів сімейних стосунків і батьківського ставлення до дітей
Автори: Водолазська, Ольга Олегівна
Водолазская, Ольга Олеговна
Vodolazska, Olha
Бандур, Ю. К.
Ключові слова: типи сімейних стосунків
батьківське ставлення
емоційність
молодший шкільний вік
особистість
чинники
Дата публікації: 2022
Видавництво: ФОП Бєлий А. Є.
Бібліографічний опис: Водолазська О. О. Співвідношення показників типів сімейних стосунків і батьківського ставлення до дітей / О. О. Водолазька, Ю. К. Бандур // Актуальні проблеми психології особистості : теорія, досвіт, практика : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (28-29 квітня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова; ПНПУ імені К. Д. Ушинського, каф. загальної та диференціальної психології соціально-гуманітарного факультету. – Одеса : ФОП Бєлий А.Є., 2022. – С. 13-19.
Короткий огляд (реферат): У даному повідомленні подано результати теоретико-емпіричного дослідження співвідношення показників типів сімейних стосунків і батьківського ставлення до дітей молодшого шкільного віку. Встановлено наявність численних кореляційних зв’язків між досліджуваними параметрами, що вказує на те, що на дитячо-батьківських відносинах визначається тип сім'ї, позиція, яку займають дорослі, стилі відносин та роль, що вони відводять дитині у них. Під впливом типу батьківських відносин формується особистість дитини. Для проведення емпіричної частини дослідження використано наступний психодіагностичний інструментарій: тест- опитувальник батьківського відношення А.Я. Варги та В.В. Століна та методика Ейдеміллера Е.Г. та Юстіцкіса В.В. "Аналіз сімейних взаємин" (АСВ).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16034
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми психології особистості: теорія, досвід, практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vodolazska, Olha.pdf2.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.