Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15975
Назва: Застосування інноваційних логопедичних технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення
Інші назви: Application of innovative technologies in speech therapy correction work with children with speech disorders.
Автори: Галущенко, Вікторія Іванівна
Galushchenko, Viktoriya Ivanivna
Ключові слова: інноваційні логопедичні технології
діти з порушеннями мовленнєвого розвитку
корекційно-логопедична робота
корекційно-логопедична робота
innovative speech therapy technology
children with violations of speech development
correctional-logopedic work
Дата публікації: 2016
Видавництво: Поліграфічне підприємство ПП "Медобори 2006"
Бібліографічний опис: Галущенко В. І. Застосування інноваційних логопедичних технологій у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення / В. І. Галущенко // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип. 7, у 2 т./ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова.– Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2016. – T.1. - С. 54-63.
Короткий огляд (реферат): Наукова стаття порушує питання вдосконалення шляхів реабілітаційних заходів у дітей з порушеннями мовлення через застосування інноваційних логопедичних технологій. Підвищення ефективності корекційної логопедичної роботи з усунення порушень мовлення у дошкільників на даний момент є однією з актуальних проблем логопедії. У діяльності вчителя-логопеда, спрямованої на корекційно-розвиваючу роботу з дітьми, інноваційні методи набувають все більшого значення. Ці методи, поряд з традиційними, сприяють досягненню максимально можливих успіхів у подоланні мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Пошуки нових прийомів і методик в логопедичній практиці з корекції мовлення не втратили своєї актуальності. Інноваційні освітні технології відповідають пріоритетним напрямам науки, визначаються сучасним станом проблеми переходу освіти на позиції особистісно-орієнтованої педагогіки, що передбачає не обмежуватися формуванням програмних знань, умінь, навичок, а прагнути розвивати індивідуальні здібності дитини, обумовлені бажанням педагогів впроваджувати в свою діяльність інновації. Scientific article addresses the issues of improving ways of rehabilitation measures in children with speech disorders through the use of innovative speech therapy technologies. Improving the effectiveness of correctional logopedic work in eliminating speech disorders in preschool children is currently one of the topical problems of correction. In the activities of teacher-speech therapist, focused on correctional-developing work with children, innovative methods are increasingly important. These methods, along with traditional help achieve the greatest possible success in overcoming speech disorders in preschool children. The search for new techniques and methods in the practice of speech correction speech has not lost its relevance. Innovative educational technologies in line with the priority areas of science, are defined by the modern state of the problem of the transition of education in the position of learner-centred pedagogies, does not go beyond the provision of program knowledge, skills, abilities, and seek to develop the individual skills of the child, due to the desire of teachers to implement the innovation activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15975
Розташовується у зібраннях:Кафедра дефектології та фізичної реабілітації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galushchenko Viktoriya Ivanivna.docx28.7 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.