Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15969| Title: | Особливості самоставлення підлітків із різним рівнем самооцінки | 
| Authors: | Ходанич, О. О. | 
| Keywords: | самооцінка підлітки самосвідомість психологічні дійсності діагностування результатів навчання | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Ходанич О. О. Особливості самоставлення підлітків із різним рівнем самооцінки / О. О. Ходанич // Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 березня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. – Одеса : ФОП Бєлий А. Є. – 2022. – С. 128-135. | 
| Abstract: | Самооцінка часто розглядається не як окремий феномен, а як включений у більш концептуальні утворення – самосвідомість, Я-концепцію, що призводить до поширеного в психологічній науці вживання поняття, під яким розуміються різні психологічні дійсності. Дані особливості призводять до труднощів у визначенні не тільки самого поняття «самооцінка», а й до виокремлення її характеристик, механізмів, умов та факторів формування, у тому числі й у підлітковому віці. Підлітковий вік – один з визначальних періодів для формування сталої адекватної самооцінки, яка є багатоаспектним об’єктом наукового дослідження. Достеменно відомо, що у підлітковому віці відбувається бурхливий розвиток і перебудова організму, однак дитина цього віку не тільки ззовні стає дорослою. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15969 | 
| Appears in Collections: | Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Khodanovich 2022.pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
