Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15969
Title: Особливості самоставлення підлітків із різним рівнем самооцінки
Authors: Ходанич, О. О.
Keywords: самооцінка
підлітки
самосвідомість
психологічні дійсності
діагностування результатів навчання
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ходанич О. О. Особливості самоставлення підлітків із різним рівнем самооцінки / О. О. Ходанич // Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 березня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. – Одеса : ФОП Бєлий А. Є. – 2022. – С. 128-135.
Abstract: Самооцінка часто розглядається не як окремий феномен, а як включений у більш концептуальні утворення – самосвідомість, Я-концепцію, що призводить до поширеного в психологічній науці вживання поняття, під яким розуміються різні психологічні дійсності. Дані особливості призводять до труднощів у визначенні не тільки самого поняття «самооцінка», а й до виокремлення її характеристик, механізмів, умов та факторів формування, у тому числі й у підлітковому віці. Підлітковий вік – один з визначальних періодів для формування сталої адекватної самооцінки, яка є багатоаспектним об’єктом наукового дослідження. Достеменно відомо, що у підлітковому віці відбувається бурхливий розвиток і перебудова організму, однак дитина цього віку не тільки ззовні стає дорослою.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15969
Appears in Collections:Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khodanovich 2022.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.