Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХоданич, О. О.-
dc.date.accessioned2022-10-24T11:46:59Z-
dc.date.available2022-10-24T11:46:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationХоданич О. О. Особливості самоставлення підлітків із різним рівнем самооцінки / О. О. Ходанич // Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (24-25 березня 2022 р.) / відп. ред. О. П. Саннікова. – Одеса : ФОП Бєлий А. Є. – 2022. – С. 128-135.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15969-
dc.description.abstractСамооцінка часто розглядається не як окремий феномен, а як включений у більш концептуальні утворення – самосвідомість, Я-концепцію, що призводить до поширеного в психологічній науці вживання поняття, під яким розуміються різні психологічні дійсності. Дані особливості призводять до труднощів у визначенні не тільки самого поняття «самооцінка», а й до виокремлення її характеристик, механізмів, умов та факторів формування, у тому числі й у підлітковому віці. Підлітковий вік – один з визначальних періодів для формування сталої адекватної самооцінки, яка є багатоаспектним об’єктом наукового дослідження. Достеменно відомо, що у підлітковому віці відбувається бурхливий розвиток і перебудова організму, однак дитина цього віку не тільки ззовні стає дорослою.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectпідліткиuk
dc.subjectсамосвідомістьuk
dc.subjectпсихологічні дійсностіuk
dc.subjectдіагностування результатів навчанняuk
dc.titleОсобливості самоставлення підлітків із різним рівнем самооцінкиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Диференціальний підхід у дослідженні професійного самоздійснення особистості (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khodanovich 2022.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.