Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15906
Назва: Навчальний посібник до дисципліни «Література Англії» для здобувачів вищої освіти другого рівня (магістр) зі спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література; Англійська мова і зарубіжна література)
Автори: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Ключові слова: методичні матеріали
англомовна проза та поезія
література Англії
навчальний посібник
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ірхіна Ю. В. Навчальний посібник до дисципліни «Література Англії» для здобувачів вищої освіти другого рівня (магістр) зі спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література; Англійська мова і зарубіжна література) / Ю.В. Ірхіна. – Одеса, 2022.- 141 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник розраховано для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів. Творити, а також розуміти літературу – це мистецтво, і як таке воно тісно пов’язане з музикою та живописом, скульптурою та архітектурою, театром і кіно. Усі вони покликані виконувати одне й те саме завдання, відрізняючись лише своїми методами, тобто виражати якусь художню красу через упорядкований візерунок: симфонію чи картину, пам’ятник чи будівлю, комедію чи трилер. З деякими з них, напр. музиці та літературі, потрібен час, щоб зрозуміти твір мистецтва, і вони обидва використовують схожі матеріали: мову значущих слів і, здавалося б, безглузду мову музичних звуків. Тут ми стикаємося з проблемою інтерпретації. Якщо література така багата на приховані сенси, то нам потрібно шукати орієнтирів для їх розпізнання та розуміння. Давайте будемо відвертими та визнаємо переваги кількох відповідей, навіть якщо вони іноді суперечать одна одній. Чим різноманітніше тлумачення, тим краще. Бо коли ми відкриваємо свій розум для течій, що виходять з літературного твору, коли ми відчуваємо, як у ньому пульсує друге життя, тоді завдання письменника можна вважати виконаним. Мета навчального посібника це ознайомити здобувачів вищої освіти із сучасною дійсністю англомовних країн в усіх її аспектах через мову; сприяти оволодінню ними системою ідей і поглядів, притаманних народу країни, мова якої вивчається; сформувати у здобувачів вищої освіти лінгвістичну та комунікативну компетентності; удосконалити мовленнєву діяльність здобувачів вищої освіти та озброїти їх знаннями з історії англійської літератури з позиції різних жанрів. Для вивчення навчальної дисципліни «Література Англії» здобувачі вищої освіти мають опанувати знання з таких навчальних дисциплін «Основи наукової комунікації іноземною мовою», «Актуальні напрями світової літератури». Унаслідок вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти мають знати особливості культури народу-носія мови: реалії характерні для однієї культури і відсутні в іншій, ментальність і національний характер народу у зв'язку з відповідною фоновою інформацією; основні відомості про культуру, мистецтво, історію народу, побут, традиції; особливості основних напрямів і періодів літературного процесу, основні факти життя та творчості провідних англійських письменників, основні прийоми й методи літературознавчого аналізу англомовної прози та поезії з давніх часів і до новітньої літератури; уміти здійснювати акти міжкультурної комунікації, насамперед через адекватне сприйняття мовлення співрозмовника і розуміння оригінальних текстів, володіти конотативною та фоновою лексикою, встановлювати відмінності щодо особливостей географії, історії, релігії, стратифікації, управління, освіти, традицій, мистецтва англомовних країн; застосовувати найбільш ефективні методи аналізу мовного та текстового матеріалу, використовуючи на практиці набуті теоретичні знання; визначати сутність проблем і шляхи їх розв’язання; аналізувати різноманітні явища, що спостерігаються в житті народів англомовних країн; аналізувати періоди розвитку літературного процесу, стилістичні та жанрові особливості літературної прози та поезії англійських авторів; адекватно застосовувати основні прийоми й методи літературознавчого аналізу творів письменників і поетів; творчо читати й осмислювати твори на особистому рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15906
Розташовується у зібраннях:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
English literature.pdf1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.